خرید اقساطی سنتور با شرایط ویژه از پژوهشکده سنتور

با توجه به درخواست بسیاری از هنر دوستان گرامی، پژوهشکده سنتور اقدام به راه اندازی سرویس خرید قسطی یا اعتباری سنتورهای ساخته‌ی داوود شیرازی نموده است. با توجه به ظرفیت محدود این سرویس اگر قصد خرید دارید زودتر اقدام بفرمایید. جهت اطلاعات بیشتر لطفا ادامه‌ی مطلب را مشاهده بفرمایید.

خلاصه مراحل خرید قسطی سنتور

اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم، جهت خرید قسطی شما به وب سایت ایران رنتر(با نام جدید لندو) مراجعه کرده و پس از ثبت نام در این سایت می‌توانید یک کارت اعتباری(کد تخفیف) به اندازه‌ی قیمت سنتور مورد نظر خود سفارش دهید. پس از دریافت کارت اعتباری، به وب سایت پژوهشکده سنتور مراجعه ‌می‌کنید و با آن کد خرید خود را انجام می‌دهید. شما مبلغ این کارت اعتباری را به صورت اقساطی به ایران رنتر پرداخت می‌کنید. به همین سادگی! مراحل بعدی و یا تحویل سنتورها هیچ تفاوتی با خرید نقدی از پژوهشکده سنتور ندارد و در این روش تنها پرداخت شما به ایران رنتر به صورت اقساطی خواهد بود. قابل ذکر است میزان پیش فرض کارمزد سایت ایران رنتر برای خرید اقساطی از فروشگاه‌های دیگری مانند دیجیکالا و ... حدود 27 درصد است اما پژوهشکده سنتور جهت حمایت از خرید اقساطی هنر دوستان عزیز کارمزد خرید قسطی سنتور را به حدود 15 درصد رسانده است.

 

شرایط پرداخت اقساطی چگونه است؟

شرایط پرداخت را به صورت دقیق می‌توانید از اینجا در وب سایت ایران‌رنتر مشاهده بفرمایید. در حال حاضر میزان کارمزدی که با همکاری ایران رنتر جهت خرید سنتور تعیین شده است 15/78٪ بوده که در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر مانند دیجی‌کالا و ... بسیار کمتر است. همچنین پرداخت اقساط از 3 ماه تا 12 ماه است و شما می‌توانید مدت زمان پرداخت اقساط خود را هنگام ثبت سفارش مشخص کنید. توجه بفرمایید که جهت انجام کلیه مراحل دریافت کارت اعتباری، پرداخت اقساط و ... شما با وب سایت ایران رنتر تعامل خواهید داشت و تنها پس از دریافت کارت اعتباری می‌توانید از وب سایت ما سنتور یا محصولات دیگر مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

استفاده از کارت‌ اعتباری خرید چگونه است؟

پس از دریافت کارت یا کد اعتباری از سایت ایران رنتر، به صفحه محصولات پژوهشکده سنتور مراجعه کنید و کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. در مرحله پرداخت به جای پرداخت مبلغ کالا، کد دریافتی از ایران‌رنتر را در بخش مربوط به «کد تخفیف» وارد کرده و سفارش خود را ثبت کنید. تمام! ما در پژوهشکده سنتور سفارش شما را آماده خواهیم کرد و شما اقساط کارت اعتباری خرید را به صورت ماهانه به ایران‌رنتر پرداخت می‌کنید.

 

شرایط و مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی

اگر با سایت ایران رنتر آشنا باشید، می‌دانید که مراحل خرید اقساطی کارت اعتباری از ایران رنتر بسیار ساده و بدون چک و ضامن است. جهت اطلاع دقیق شرایط و مدارک لازم لطفا به صفحه راهنمای خرید ایران رنتر مراجعه بفرمایید.


می‌توانم مقداری را نقد و مقداری را قسطی پرداخت کنم؟

بله! در هنگام سفارش کارت اعتباری از وب سایت ایران رنتر، می‌توانید مبلغی به صورت کارت اعتباری(اقساطی) تعیین کرده و مابقی را به صورت نقد و آنلاین در وب سایت ما پرداخت کنید. به عنوان مثال برای خرید یک سنتور 3 میلیون تومانی یک کارت اعتباری خرید 2 میلیون تومانی تهیه کرده و 1 میلیون تومان باقیمانده را در سایت ما به صورت نقدی پرداخت کنید.

 

شهرهای در حال پوشش خرید اقساطی

ایران‌رنتر در حال حاضر صرفاً به استان‌های تـهران، البرز، مشهد، قم، اصفهان، مازندران، اهواز و تبریز ارسال می‌کند. به زودی تمام نقاط ایران تحت پوشش قرار خواهند گرفت. جهت اطلاعات بیشتر در این مورد لطفا به اینجا مراجعه بفرمایید.

 

من میخواهم سنتور اقساطی بخرم از کجا شروع کنم؟

همین الان روی اینجا کلیک کرده به سایت ایران رنتر مراجعه کنید. پس از ثبت نام در این سایت و آماده سازی مدارک ذکر شده، یک کارت اعتباری به اندازه مبلغ سنتور مورد نظرتون سفارش دهید. اگر طی مراحل ثبت سفارش کارت اعتباری در سایت ایران رنتر مشکلی داشتید از پشتیبانی این سایت بپرسید که بهتر شما را راهنمایی کنند. هر زمان کارت اعتباری خود را از ایران رنتر دریافت کردید برای ثبت سفارش سنتور به ما مراجعه کنید. تمام!

 

سخن پایانی

ما در پژوهشکده سنتور همواره تلاش می‌کنیم با تولید محصولات با کیفیت، گامی در راستای پیشرفت موسیقی ایرانی برداریم. امکان خرید اقساطی سنتور نیز جهت حمایت و تسهیل خرید محصولات هنزی و موسیقی فراهم شده است. امیدواریم این امکان برای هنر دوستان عزیز مفید واقع شود. در صورتی که سوال دیگری در این باره داشتید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.❤

 


*
*
*
 
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA code
در صورتی که از مطالب وب سایت ما رضایت داشتید، لطفا با کلیک روی لینک زیر در سایت گوگل به ما 5 ستاره داده و نظر خودتون رو برامون بنویسید.

درج نظر و امتیاز در گوگل