اپلیکیشن‌های مناسب سنتورنوازان

امروزه بسیاری از ما کارهای مختلفی همچون رزرو بلیط، خرید لوازم موردنیاز، پرداخت قبوض و ... را از طریق تلفن‌های همراه و کامپیوترها انجام می‌دهیم. بدون تردید نقش این دستگاه‌ها و خدمات ارائه شده توسط آن‌ها در موسیقی را نیز نمی‌توان دست کم گرفت. اپلیکیشن‌های بسیاری نه تنها برای سنتورنوازان بلکه برای تمام موسیقی‌دان‌ها وجود دارد که هرکدام عملکرد خاص خود را دارند و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و استفاده کنید.

از انواع  اپلیکیشن های مناسب سنتورنوازان می توان به تیونر‌ها، مترونوم‌ها، سنتورنوازی و ... اشاره کرد.
به علاوه تعدادی از این برنامه ها برای یادگیری بخش‌های مختلف تئوری موسیقی هستند که برای این دسته هم برنامه‌های خارجی و هم داخلی موجود است. این برنامه‌ها به شما در شناخت و یادگیری نت‌ها، ریتم، انواع فاصله‌های هارمونیک و ملودیک (تربیت شنوایی)، نت خوانی، یادگیری کلیدهای مختلف و بسیاری چیزهای دیگر کمک می‌کنند.

یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای نوازندگان سنتور، اپلیکیشن سنتور محصول پژوهشکده سنتور است. با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی در هرکجا که هستید سنتور نوازی و تمرین کنید. برای اطلاعات بیشتر از این برنامه به این لینک مراجعه کنید.

 

نرم‌افزار سنتورنوازی

سنتور

 

نرم افزارهای تیونر برای کوک کردن سنتور (برای آیفون و اندروید)

Tuner Lite By Piascore

Da Tuner Pro

Soundcorset tuner & metronom

و...

 

نرم افزارهای مترونوم

Pro Metronome

Natural Metronom

Stage Metronome

و...

 

نرم افزارهای نت خوانی

Music Tutor

Vivace

Complete Ear Trainer

و...

 

 

نرم افزار آموزش ریتم

Complete Rhythm Trainer

و...

 

نرم افزار تربیت شنوایی

Music Companion

Complete Ear Tainer

و...

 

نرم افزارهای آهنگسازی

Ensemble Composer

و...

 

 

شما علاوه بر برنامه‌های نام برده در بالا، با جستجو در گوگل پلی استور، بازار و ... می‌توانید نرم افزارهایی دیگری که هم برای تلفن‌های همراه و هم کامپیوتر در دسترس است را دانلود و استفاده کنید.

 

 

 

 

 


*
*
*
 
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA code
در صورتی که از مطالب وب سایت ما رضایت داشتید، لطفا با کلیک روی لینک زیر در سایت گوگل به ما 5 ستاره داده و نظر خودتون رو برامون بنویسید.

درج نظر و امتیاز در گوگل